Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave

Vyberte váš jazyk

02/55 410 308
0
ISO 9001

Kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Školenie „Call Centrum - Komunikačné zručnosti“ je určené pre pracovníkov call centier, obchodníkov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón ako hlavný nástroj kontaktu s klientom. Témy školenia poskytujú jasný a zrozumiteľný úvod do praktického používania vyspelých komunikačných techník, ktoré sú zamerané predovšetkým na verbálnu komunikáciu. Účastníci si vyskúšajú techniky, ktoré môžu mnohonásobne zvýšiť dopad a efektivitu ich rozhovorov s klientmi a zároveň ich budú môcť používať okamžite. Pri tréningu sa využívajú prvky a postupy neuro-linvistického programovania, ktoré v oblasti komunikačných techník predstavuje jednu z najúčinnejších metód sebareflexie a zdokonaľovania vlastného potenciálu.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Call Centrum - Komunikačné zručnosti
Denné kurzyDenné kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
28.03.2025
- 28.03.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

25.04.2025
- 25.04.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

23.05.2025
- 23.05.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

04.07.2025
- 04.07.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

18.07.2025
- 18.07.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

12.09.2025
- 12.09.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

07.11.2025
- 07.11.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
15.03.2025
- 15.03.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

10.05.2025
- 10.05.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

28.06.2025
- 28.06.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

30.08.2025
- 30.08.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 189.00 / 232.47 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Call Centrum - Komunikačné zručnosti

    Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver)

    Štruktúra predstavenia sa Najčastejšie chyby pri telefonovaní Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky

    Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať

    Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor Neverbálna komunikácia počas telefonovania Telefonická komunikácia: Strata informácií pri telefonovaní Neverbálne prvky pri telefonovaní: (modulácia hlasu a úsmev)

    Ako upútať pozornosť klienta, techniky kladenia otázok

    Uzavreté a otvorené otázky, podpora klienta, rozprúdenie rozhovoru Detekcia potrieb klienta, aktívne počúvanie Techniky aktívneho počúvania (parafráza, otázky, vyjadrenie pochopenia)

    Problémový telefonát

    agresívny klient pasívny klient odmietajúci klient reklamácia

    Vybrané techniky asertívneho vedenia telefonátov

    „Obohratá gramoplatňa“ „Otvorené dvere“

Výstupné vedomosti:

Kurz je zameraný na profesionálne zvládnutie situácií pri komunikovaní prostredníctvom telefónu. Po absolvovaní tréningu budete schopní zhodnotiť ciele a prínosy a rezervyVašej telefonickej komunikácie. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie Vášmu partnerovi a zabezpečíte si úspech pri každodennej aj obchodnej komunikácií.

Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Call Centrum - Komunikačné zručnosti

Pečať finančnej stability