
Komunikačné zručnostiKatalóg
Osnovy školení na Komunikačné zručnosti zobrazíte kliknutím na názvy kurzov:
- Asertívna komunikácia v praxi> Pozrieť
Tréning Asertívna komunikácia v praxi je určený pre všetkých, ktorí pociťujú potrebu zlepšiť svoju odolnosť voči tlaku a dominancii iných, stáť si za svojimi názormi, či získať kontrolu v dôležitých situáciách. Ak chcete obmedziť riziká a neistotu, dať ľuďom vo vašom okolí správny obraz o svojej osobe a tiež vedome zlepšiť svoj zdravotný stav – znížením vnútorného konfliktu, stresu a frustrácie, máte možnosť sa to naučiť v bezpečnom prostredí, na tréningu, ktorého viac ako 70% tvorí nácvik modelových i reálnych situácií zo života účastníkov kurzu. Asertívna komunikácia je založená na vytváraní životného postoja v rovnováhe, rešpekte a úcte voči sebe i druhým ľuďom. Niektorí ľudia majú tendenciu prejavovať sa v určitých situáciách agresívne, iní pasívne. Asertivita vytvára priestor pre dohodu a kompromisy bez použitia agresie či manipulácie. Pomáha nadobudnúť rovnováhu v komunikácii aj v živote. Tréning asertivity ponúka mnohé techniky a nástroje použiteľné v konfliktných situáciách, ktoré zmierňujú priebeh konfliktu a vedú k dosiahnutiu spokojnosti na obidvoch stranách.
- Asertívna komunikácia> Pozrieť
Asertívna komunikácia je súbor pravidiel k prejednávaniu vecných otázok, pri vecnom vzťahu k nim i k partnerovi. Nenásilne, vľúdne, ale otvorene a rozhodne sa pri nej vyslovia vlastné stanoviská a neskrýva sa dosiahnuť svoj cieľ. Tvorí základ vecného manažérskeho vyjednávania, obchodného jednania, riešenia problémov. A práve preto je aj tento kurz zameraný na sebapresadenie, sebaistotu, pozitívny prístup k povinnostiam a úspešnému zvládnutiu úloh, ako aj bezkonfliktnému jednaniu s problémovými ľuďmi.
Praktické zručnosti asertívnej komunikácie ponúka dvojdňový kurz - Asertívna komunikácia v praxi. - Efektívna komunikácia> Pozrieť
Tréning Efektívna komunikácia je zameraný na rozvoj osobnostných charakteristík účastníkov a plánovanie rozvoja svojich zručností v komunikácii. Komunikácia je pri mnohých profesiách nesmierne dôležitá. Jej význam na pracovisku spočíva najmä v tom, že spoluvytvára vzťahy medzi jednotlivými pracovníkmi. Čo vlastne efektívna komunikácia znamená? V prvom rade znamená dokázať počúvať. Možno to na prvý pohľad znie paradoxne, ale len ten človek, ktorý je schopný pozorne počúvať, čo rozprávajú iní, bude neskôr vedieť správne reagovať. Je veľmi dôležité, aby ste dokázali rešpektovať názory iných aj napriek tomu, že sa nezhodujú s Vašimi.
- Akadémia komunikácie> Pozrieť
Modulový tréningový program Akadémia komunikácie je zameraný na rozvoj kľúčových komunikačných a interpersonálnych schopností. Poskytne Vám nástroje pre budovanie a udržanie pozitívnych a produktívnych vzťahov na pracovisku, ako aj zvýšenie efektivity tímovej spolupráce. Rozvinuté komunikačné a medziľudské zručnosti vytvárajú rozdiel medzi priemerným zamestnancom excelentným členom tímu.
Na akadémii komunikácie absolvujete počas 4 dní 4 moduly komunikačných tréningov.
Efektívna komunikácia je zameraná na rozvoj osobnostných charakteristík účastníkov a plánovanie rozvoja svojich zručností v komunikácii.
Asertívna komunikácia ako súbor pravidiel k prejednávaniu vecných otázok, umožňuje nenásilne, vľúdne, zároveň otvorene a rozhodne vyjadriť vlastné stanoviská a neskrývať zámer dosiahnuť svoj cieľ.
Konštruktívne riešenie problémov a zvládanie konfliktných situácií slúži na získanie poznatkov a zručností potrebných na úspešné riešenie konfliktov a stresových situácií v praxi.
Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia umožní spoznať užitočné procesy telefonickej a e-mailovej komunikácie ako aj efektívne využitie profesionálnych komunikačných zručností.
Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte. - Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia > Pozrieť
Rozvojový tréning Telefonická a e-mailová komunikácia v prostredí komunikačných médií je určený na rozvoj profesionálnych zručností v komunikácii pre manažérov, obchodníkov, operátorov, marketingových pracovníkov, asistentov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón a e-mail. Kurz je zameraný na profesionálne zvládnutie rôznych predvídateľných aj nepredvídateľných situácií so zámerom dosiahnutia želaných výsledkov a cieľov v komunikácii prostredníctvom komunikačných médií.
- Call Centrum - Komunikačné zručnosti> Pozrieť
Školenie „Call Centrum - Komunikačné zručnosti“ je určené pre pracovníkov call centier, obchodníkov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón ako hlavný nástroj kontaktu s klientom. Témy školenia poskytujú jasný a zrozumiteľný úvod do praktického používania vyspelých komunikačných techník, ktoré sú zamerané predovšetkým na verbálnu komunikáciu. Účastníci si vyskúšajú techniky, ktoré môžu mnohonásobne zvýšiť dopad a efektivitu ich rozhovorov s klientmi a zároveň ich budú môcť používať okamžite. Pri tréningu sa využívajú prvky a postupy neuro-linvistického programovania, ktoré v oblasti komunikačných techník predstavuje jednu z najúčinnejších metód sebareflexie a zdokonaľovania vlastného potenciálu.
Najbližšie kurzy - garantované termíny:
Ďalšie vypísané termíny v nasledujúcich týždňoch:
10.05.2025 - sobota Online kurz s lektorom na živo