
Kurz Akadémia komunikácie
Modulový tréningový program Akadémia komunikácie je zameraný na rozvoj kľúčových komunikačných a interpersonálnych schopností. Poskytne Vám nástroje pre budovanie a udržanie pozitívnych a produktívnych vzťahov na pracovisku a zvýšenie efektivity tímovej spolupráce. Rozvinuté komunikačné a medziľudské zručnosti vytvárajú rozdiel medzi priemerným zamestnancom excelentným členom tímu. Na akadémii komunikácie absolvujete počas 3 dní 3 moduly komunikačných tréningov. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.


Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+ alebo Nestrať prácu - vzdelávaj sa
Príručka je v cene školenia.
- princípy komunikačného procesu
- druhy komunikácie a ich predpoklady
- komunikačný model a komunikačný efekt
- najčastejšie príčiny nedorozumení a nástroje ich riešenia
- identifikácia významu a prejavu komunikácie
- prejavy účasti a záujmu o rozhovor
- aktívne počúvanie (tréning)
- neverbálna komunikácia (mimické prejavy, zrakový kontakt, podanie ruky, postoj)
- komunikácia v záťažových situáciách
- asertivita pri riešení konfliktov a umenie povedať „Nie!“
- komunikačné techniky pre poskytnutie spätnej väzby a konštruktívnu kritiku
- plánovanie osobného rozvoja
- Štruktúra predstavenia sa
- Najčastejšie chyby pri telefonovaní
- Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
- Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať
- Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
- Neverbálna komunikácia počas telefonovania
- Parafrázy a zhrnutia
- Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru
- Vyhodnotenie telefonátu
- Pravidlá pre písanie správ
- Najčastejšie chyby pri písaní správ
- Odporúčania pre štruktúru správ
- Podávanie informácií cez e-mail
- Sťažnosti a reklamácie
- Ako napísať účinný e-mail
- rozpor a konflikt, konfliktné situácie
- správanie znepriatelených strán, podmienky vzniku konfliktu
- konštruktívne a deštruktívne konflikty, spôsoby reakcie na konflikty
- typy reakcie na konflikt a ich výhody a nevýhody
- zvládanie hnevu, agresivity , nátlaku a manipulácie v konflikte
- zvládanie rôznych typov problémových situácií a konfliktov s použitím asertívnych techník podľa požiadaviek a pracovných situácií poslucháčov
- modelovanie a precvičenie problémových situácií
- krátke teoretické vstupy, skupinové cvičenia a modelovanie situácií, dotazníkové metódy
- spätná väzba a vyhodnocovanie účinnosti a efektívnosti vzdelávacej aktivity
Modul 1: Efektivita v komunikácii:
Komunikácia, prenos významu a komunikačné bariéry:
Nástroje efektívnej komunikácie:
Situačná komunikácia:
Modul 2: Telefonická a E-mailová komunikácia:
Profesionálne telefonovanie
Rozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania
Záver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie
Profesionálna e-mailová komunikácia
Riešenie krízových správ
Modul 3: Komunikácia v konfliktných situáciách:
Podmienky vzniku konfliktu a typy konfliktov:
Riadenie a riešenie konfliktných situácií:
Nácvik zvládania konfliktu v modelových situciách:
Výstupné vedomosti: Absolvovaním modulových tréningov Akadémie komunikácie získate prehľad v možnostiach odovzdávania informácií, zlepšíte svoje schopnosti riešenia konfliktov a rozumenia vyjadreniam druhých.
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia komunikácie:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Akadémia komunikácie

