Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave
02/55 410 308
0
ISO 9001 ISO 20000 ISO 27001

Kurz Akadémia komunikácie

Kurz Akadémia komunikácie

Modulový tréningový program Akadémia komunikácie je zameraný na rozvoj kľúčových komunikačných a interpersonálnych schopností. Poskytne Vám nástroje pre budovanie a udržanie pozitívnych a produktívnych vzťahov na pracovisku a zvýšenie efektivity tímovej spolupráce. Rozvinuté komunikačné a medziľudské zručnosti vytvárajú rozdiel medzi priemerným zamestnancom excelentným členom tímu. Na akadémii komunikácie absolvujete počas 3 dní 3 moduly komunikačných tréningov. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Akadémia komunikácie
Denné kurzyDenné kurzy (3 dni): 09:00 - 15:00
14.04.2023
- 16.04.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

26.05.2023
- 28.05.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

07.07.2023
- 09.07.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

18.08.2023
- 20.08.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

29.09.2023
- 01.10.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

10.11.2023
- 12.11.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

22.12.2023
- 24.12.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Večerné kurzyVečerné kurzy (6 dní): 16:30 - 19:00
04.04.2023
- 09.04.2023
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (3 dni): 09:00 - 13:00
22.04.2023
- 24.04.2023
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

27.05.2023
- 29.05.2023
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 583.00 / 699.60 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+ alebo Nestrať prácu - vzdelávaj sa

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Akadémia komunikácie

    Modul 1: Efektivita v komunikácii:

    Komunikácia, prenos významu a komunikačné bariéry:

  • princípy komunikačného procesu
  • druhy komunikácie a ich predpoklady
  • komunikačný model a komunikačný efekt
  • Nástroje efektívnej komunikácie:

  • najčastejšie príčiny nedorozumení a nástroje ich riešenia
  • identifikácia významu a prejavu komunikácie
  • prejavy účasti a záujmu o rozhovor
  • aktívne počúvanie (tréning)
  • neverbálna komunikácia (mimické prejavy, zrakový kontakt, podanie ruky, postoj)
  • Situačná komunikácia:

  • komunikácia v záťažových situáciách
  • asertivita pri riešení konfliktov a umenie povedať „Nie!“
  • komunikačné techniky pre poskytnutie spätnej väzby a konštruktívnu kritiku
  • plánovanie osobného rozvoja
  • Modul 2: Telefonická a E-mailová komunikácia:

    Profesionálne telefonovanie

  • Štruktúra predstavenia sa
  • Najčastejšie chyby pri telefonovaní
  • Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
  • Rozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania

  • Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať
  • Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania
  • Záver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie

  • Parafrázy a zhrnutia
  • Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru
  • Vyhodnotenie telefonátu
  • Profesionálna e-mailová komunikácia

  • Pravidlá pre písanie správ
  • Najčastejšie chyby pri písaní správ
  • Odporúčania pre štruktúru správ
  • Riešenie krízových správ

  • Podávanie informácií cez e-mail
  • Sťažnosti a reklamácie
  • Ako napísať účinný e-mail
  • Modul 3: Komunikácia v konfliktných situáciách:

    Podmienky vzniku konfliktu a typy konfliktov:

  • rozpor a konflikt, konfliktné situácie
  • správanie znepriatelených strán, podmienky vzniku konfliktu
  • konštruktívne a deštruktívne konflikty, spôsoby reakcie na konflikty
  • typy reakcie na konflikt a ich výhody a nevýhody
  • Riadenie a riešenie konfliktných situácií:

  • zvládanie hnevu, agresivity , nátlaku a manipulácie v konflikte
  • zvládanie rôznych typov problémových situácií a konfliktov s použitím asertívnych techník podľa požiadaviek a pracovných situácií poslucháčov
  • Nácvik zvládania konfliktu v modelových situciách:

  • modelovanie a precvičenie problémových situácií
  • krátke teoretické vstupy, skupinové cvičenia a modelovanie situácií, dotazníkové metódy
  • spätná väzba a vyhodnocovanie účinnosti a efektívnosti vzdelávacej aktivity

Výstupné vedomosti: Absolvovaním modulových tréningov Akadémie komunikácie získate prehľad v možnostiach odovzdávania informácií, zlepšíte svoje schopnosti riešenia konfliktov a rozumenia vyjadreniam druhých.

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia komunikácie:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Akadémia komunikácie

Pečať finančnej stability