
Kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti
Školenie „Call Centrum - Komunikačné zručnosti“ je určené pre pracovníkov call centier, obchodníkov a všetkých, ktorí pri svojej práci využívajú telefón ako hlavný nástroj kontaktu s klientom. Témy školenia poskytujú jasný a zrozumiteľný úvod do praktického používania vyspelých komunikačných techník, ktoré sú zamerané predovšetkým na verbálnu komunikáciu. Účastníci si vyskúšajú techniky, ktoré môžu mnohonásobne zvýšiť dopad a efektivitu ich rozhovorov s klientmi a zároveň ich budú môcť používať okamžite. Pri tréningu sa využívajú prvky a postupy neuro-linvistického programovania, ktoré v oblasti komunikačných techník predstavuje jednu z najúčinnejších metód sebareflexie a zdokonaľovania vlastného potenciálu.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.


Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+ alebo Nestrať prácu - vzdelávaj sa
Príručka je v cene školenia.
- Štruktúra predstavenia sa
- Najčastejšie chyby pri telefonovaní
- Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
- Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
- Neverbálna komunikácia počas telefonovania
- Telefonická komunikácia: Strata informácií pri telefonovaní
- Neverbálne prvky pri telefonovaní: (modulácia hlasu a úsmev)
- Uzavreté a otvorené otázky, podpora klienta, rozprúdenie rozhovoru
- Detekcia potrieb klienta, aktívne počúvanie
- Techniky aktívneho počúvania (parafráza, otázky, vyjadrenie pochopenia)
- agresívny klient
- pasívny klient
- odmietajúci klient
- reklamácia
- „Obohratá gramoplatňa“
- „Otvorené dvere“
Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver)
Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať
Ako upútať pozornosť klienta, techniky kladenia otázok
Problémový telefonát
Vybrané techniky asertívneho vedenia telefonátov
Výstupné vedomosti: Kurz je zameraný na profesionálne zvládnutie situácií pri komunikovaní prostredníctvom telefónu. Po absolvovaní tréningu budete schopní zhodnotiť ciele a prínosy a rezervyVašej telefonickej komunikácie. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie Vášmu partnerovi a zabezpečíte si úspech pri každodennej aj obchodnej komunikácií.
Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Call Centrum - Komunikačné zručnosti
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Call Centrum - Komunikačné zručnosti:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Call Centrum - Komunikačné zručnosti

