Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave

Vyberte váš jazyk

02/55 410 308
0
ISO 9001 ISO 20000 ISO 27001

Kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

Kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

Kurz je zameraný na profesionálne zvládnutie situácií pri komunikovaní prostredníctvom telefónu a e-mailu. Po absolvovaní tréningu budete schopní zhodnotiť ciele a prínosy Vašej telefonickej a e-mailovej komunikácie. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie Vášmu partnerovi a zabezpečíte si úspech pri každodennej a obchodnej komunikácií.

Minimálne vstupné vedomosti: Kurz je voľným pokračovaním školenia Telefonická a e-mailová komunikácia

Termíny kurzov Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.
Denné kurzyDenné kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
18.09.2024
- 18.09.2024
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

13.11.2024
- 13.11.2024
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
17.08.2024
- 17.08.2024
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

12.10.2024
- 12.10.2024
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

07.12.2024
- 07.12.2024
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 195.00 / 234.00 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

    Profesionálne telefonovanie

  • Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver)
  • Štruktúra predstavenia sa
  • Najčastejšie chyby pri telefonovaní
  • Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
  • Rozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania

  • Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať
  • Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania
  • Záver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie

  • Parafrázy a zhrnutia
  • Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru
  • Vyhodnotenie telefonátu
  • Profesionálna e-mailová komunikácia

  • Pravidlá pre písanie správ
  • Najčastejšie chyby pri písaní správ
  • Odporúčania pre štruktúru správ
  • Riešenie krízových správ

  • Podávanie informácií cez e-mail
  • Sťažnosti a reklamácie
  • Ako napísať účinný e-mail

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

Pečať finančnej stability