Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave

Vyberte váš jazyk

02/55 410 308
0
ISO 9001 ISO 20000 ISO 27001

Kurz Riešenie konfliktných situácií

Kurz Riešenie konfliktných situácií

Konflikt je taká zrážka, pri ktorej vidíme konfrontáciu požiadaviek, úmyslov, túžob, snáh, záujmov, potrieb, názorov a hodnôt. K zápasu, zrážke dochádza vtedy, keď správanie jedného zo zúčastnených bráni druhej osobe uplatnenie si svojich požiadaviek, alebo ich hodnotová orientácia je značne odlišná. Tento seminár je zameraný na získanie poznatkov a zručností potrebných na uspešné riešenie konfliktov a stresových situácií v praxi.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Riešenie konfliktných situácií
Denné kurzyDenné kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
02.12.2024
- 02.12.2024
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

20.01.2025
- 20.01.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

03.02.2025
- 03.02.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

17.03.2025
- 17.03.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

12.05.2025
- 12.05.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

21.07.2025
- 21.07.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
23.11.2024
- 23.11.2024
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

18.01.2025
- 18.01.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

15.03.2025
- 15.03.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

10.05.2025
- 10.05.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 199.00 / 238.80 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Riešenie konfliktných situácií

    Rozpor a konflikt

    Konfliktné situácie

    Správanie znepriatelených strán

    Podmienky vzniku konfliktu

    Konštruktívne a deštruktívne konflikty

    Spôsoby reakcie na konflikty

    Riešenie konfliktov

    Typy reakcie na konflikt a ich výhody i nevýhody

    Zvládanie hnevu, agresivity, nátlaku a manipulácie v konflikte

    Zvládanie rôznych typov problémových situácií a konfliktov s použitím asertívnych techník podľa požiadaviek a pracovných situácií poslucháčov

    Spätná väzba a vyhodnocovanie účinnosti a efektívnosti vzdelávacej aktivity

    Modelovanie situácií a precvičenie problémových situácií

    Tréning na získavanie zručností asertívneho správania

    Krátke teoretické vstupy, skupinové cvičenia a modelovanie situácií

    Dotazníkové metódy

    Video tréning

    Riadená diskusia, masívna spätná väzba

     

Výstupné vedomosti:

Po absolvovaní kurzu získate vedomosti o zákonitostiach asertívnej komunikácie, dostanete návod ako rozvinúť svoje osobnostné predpoklady v komunikácii s použitím asertívnych zručností, získate možnosť naučiť sa modifikovať svoje správanie pri riešení konfliktných situácií. Obohatíte si vedomosti o zákonitostiach asertívnej komunikácie. Naučíte sa využívať asertívne techniky na zvládanie a riešenie konfliktov. Každý účastník dostane pracovný zošit v rozsahu cca 30 strán k témam tréningu.

Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Riešenie konfliktných situácií

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Riešenie konfliktných situácií:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Riešenie konfliktných situácií

Pečať finančnej stability