Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave
02/55 410 308
0
ISO 9001 ISO 20000 ISO 27001

Kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

Kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

Kurz je zameraný na profesionálne zvládnutie situácií pri komunikovaní prostredníctvom telefónu a e-mailu. Po absolvovaní tréningu budete schopní zhodnotiť ciele a prínosy Vašej telefonickej a e-mailovej komunikácie. Získate sebaistotu pri telefonovaní a širokú paletu fráz a nástrojov na aktívne riadenie rozhovoru. Naučíte sa prispôsobiť svoj štýl komunikácie Vášmu partnerovi a zabezpečíte si úspech pri každodennej a obchodnej komunikácií.

Minimálne vstupné vedomosti: Kurz je voľným pokračovaním školenia Telefonická a e-mailová komunikácia

Termíny kurzov Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.
Denné kurzyDenné kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
14.06.2023
- 14.06.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

09.08.2023
- 09.08.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

04.10.2023
- 04.10.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

29.11.2023
- 29.11.2023
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (1 deň): 09:00 - 15:00
24.06.2023
- 24.06.2023
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 195.00 / 234.00 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+ alebo Nestrať prácu - vzdelávaj sa

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

    Profesionálne telefonovanie

  • Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver)
  • Štruktúra predstavenia sa
  • Najčastejšie chyby pri telefonovaní
  • Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
  • Rozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania

  • Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať
  • Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
  • Neverbálna komunikácia počas telefonovania
  • Záver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie

  • Parafrázy a zhrnutia
  • Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru
  • Vyhodnotenie telefonátu
  • Profesionálna e-mailová komunikácia

  • Pravidlá pre písanie správ
  • Najčastejšie chyby pri písaní správ
  • Odporúčania pre štruktúru správ
  • Riešenie krízových správ

  • Podávanie informácií cez e-mail
  • Sťažnosti a reklamácie
  • Ako napísať účinný e-mail

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Komunikačné zručnosti

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Profesionálna telefonická a e-mailová komunikácia II.

Pečať finančnej stability