
Kurz 3D STUDIO MAX - animovanie
3D Studio Max je profesionálna aplikácia na tvorbu 3D grafiky. Používa sa na modelovanie, animáciu a vizualizáciu vytvorených modelov. Pomocou nej sa dajú vytvárať fotorealistické obrázky a animácie. Je široko využívaná medzi ľuďmi pracujúcimi v oblasti architektúry a na tvorbu modelov budov a ich vizualizáciu. Taktiež poskytuje vysoký komfort pri tvorbe modelov do počítačových hier.
Minimálne vstupné vedomosti: Znalosť programu 3D MAX - základy modelovania a cit pre dynamiku a strih.



Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce
- tvorba animácie prostredníctvom geometrického tvaru v 3D Studiu Max.
- nastavenie animačných kľúčov pre docielenie cyklovacej animácie
- aplikácia nových kľúčov
- dynamika pohybu
- zmena interpolácie a jej využitie v praxi podľa typu
- úprava kostí (dĺžka, šírka, separátna extrudácia
- úchytov pre efektívnejšiú prácu)
- skelet-kostra postavičky a nastavenie uhlov kinematiky
- Dummy objektov pre manipulanty inverznej kinematiky
- skinovanie na vytvorený skelet
- nastavenie deformačných zón
- veľkostí envelop a ich
- pozícií na daných kostiach podľa dĺžky končatín, prstov, torza, hlavy atď.
- zrkadlenie skinu
- statická animácia - dýchanie, obzeranie sa...
- činnosť podľa požiadaviek
- účastníka kurzu s dosiahnutím reálnej dynamiky pohybu
- aplikácia nových kľúčov, reverz animácie
- kopírovanie (separátne rotácia, translácia a scaling)
- priehľadnosti objektu
- animovanie po trajektórii predstavujúcu separátny objekt prostredníctvom kontrolerov
- animovanie snehu a dažďa ( tvorba textúry pre sneh a dážď )
- tvorba animácie krviniek cez particle systems prostredníctvom inštantnej geometrie
- a deflektorov pre docielenie reálnych fyzikálnych zákonov o kolíziách medzi objektami
- modifikátor pre docielenie pohybu po danej trajektórii a prispôsobenia ohybu objektu vo svete animácií taktiež známy pod pojmom Stroke
- diskusia
- záver
Základy tvorby 3D animácie
Základy práce v krivkovom editore
Lineárna a nelineárna interpolácia
Tvorba skeletu-kostry pre postavičku
Aplikácia inverznej kinematiky
Aplikácia helperov
Skinovanie postavičky
Animovanie postavy
Práca v Dope Sheet editore
Základy práce s animačnými kľúčami
Animovanie Visibility
Animovanie kamery
Particle systems
Animovanie geometrických tvarov cez Path Deform
Animovanie vetra a gravitácie
pri použití Particle SystemsVýstupné vedomosti: Absolvent bude schopný vytvárať 3D animácie postáv, objektov a postprodukčných efektov.
Ukážky prác:
Odporúčané kurzy pre absolventov školenia 3D STUDIO MAX - animovanie
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy 3D grafiky, CAD
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz 3D STUDIO MAX - animovanie:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu 3D STUDIO MAX - animovanie

