Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave

Vyberte váš jazyk

02/55 410 308
0
ISO 9001

Kurz Akadémia pre asistentky

Kurz Akadémia pre asistentky

Modulový tréningový program Akadémia pre asistentky Vám prináša komplexné profesionálne zručnosti nevyhnutné pre zvládnutie procesov na sekretariáte, v kancelárii či ako podpora výkonných členov spoločnosti. Porozumiete spôsobom komunikácie, biznis protokolu, pravidlám správneho telefonovania a tiež sa naučíte jednať asertívne a profesionálne. Time a stres manažment prinesie spojenie dvoch najsilnejších oblastí riadenia Vašich vnútorných faktorov: času a stresu. Tento program je ideálnym zdrojom skúseností a zručností okamžite použiteľných v praxi. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Akadémia pre asistentky
Denné kurzyDenné kurzy (4 dni): 09:00 - 15:00
od 21.03.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 11.04.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 16.05.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 13.06.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 25.07.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 08.08.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 03.10.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 28.11.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (4 dni): 09:00 - 15:00
od 10.05.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

od 28.06.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

od 30.08.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 740.00 / 910.20 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce

Príručka je v cene školenia.

Osnova školenia Akadémia pre asistentky

    Modul 1: Komunikačné zručnosti pre asistentky

    Korektná, ústretová komunikácia ako základ vytvárania zdravých medziľudských vzťahov na pracovisku Komunikačný proces Budovanie dôvery a presvedčivosť Komunikačné kanály ( dôraz na jednotu :verbálnej, vokálnej a neverbálnej komunikácie) Komunikácia ( osobná, dištančná: e-mailová, telefonická) Typológia osobnosti Typológia osobností podľa štyroch druhov energie, temperamentu Test osobnosti Prečo si s niekým rozumieme lepšie a s niekým nie. Praktické rady a návody ako pracovať s odlišnosťami Ako rozpoznať, čo kto potrebuje a na základe zisteného zvoliť vhodný typ komunikácie Podobnosť/rozdielnosť komunikácie medzi jednotlivými typmi osobností Aplikácia princípov typológie v rôznych aspektoch práce asistentky Profesionálne správanie, biznis etiketa Zásady slušného správania, etiketa a etika na pracovisku

    Modul 2: Asistent/- tka, Sekretárka, Office manažér, Administratívny pracovník

    Pôsobnosť funkcie: Poslanie Pomoc pri činnostiach Prideľovanie a delegovanie práce

    Predmet činnosti: Riadiaca práca Analyticko-syntetická Informačná a komunikačná Materiálno-technická

    Osobnosť :

    Kvalifikačné predpoklady Osobn. profil, vlastnosti, odborné kompetencie Eliminovanie negatívnych stránok funkcie

    Orientácia vo firme – Corporate Identity (Corporate Design, Corporate Communication, firemná kultúra)

    Biznis etiketa

    Biznis odievanie Predstavovanie Oslovovanie Tykanie/vykanie na pracovisku Stolovanie Reč vizitiek Dary, reklamné predmety Firemné akcie

    Modul 3: Telefonická a E-mailová komunikácia:

    Profesionálne telefonovanie

    Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver) Štruktúra predstavenia sa Najčastejšie chyby pri telefonovaní Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky

    Rozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania

    Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor Neverbálna komunikácia počas telefonovania

    Záver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie

    Parafrázy a zhrnutia Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru Vyhodnotenie telefonátu

    Profesionálna e-mailová komunikácia

    Pravidlá pre písanie správ Najčastejšie chyby pri písaní správ Odporúčania pre štruktúru správ

    Riešenie krízových správ

    Podávanie informácií cez e-mail Sťažnosti a reklamácie Ako napísať účinný e-mail

    Modul 4: Time a stres manažment

    Plánovanie času – time manažment

    Sebariadenie – stres manažment

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy pre asistentky

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia pre asistentky:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Akadémia pre asistentky

Pečať finančnej stability