
Kurz Akadémia pre asistentky
Modulový tréningový program Akadémia pre asistentky Vám prináša komplexné profesionálne zručnosti nevyhnutné pre zvládnutie procesov na sekretariáte, v kancelárii či ako podpora výkonných členov spoločnosti. Porozumiete spôsobom komunikácie, biznis protokolu, pravidlám správneho telefonovania a tiež sa naučíte jednať asertívne a profesionálne. Tento program je ideálnym zdrojom skúseností a zručností okamžite použiteľných v praxi. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.


Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+ alebo Nestrať prácu - vzdelávaj sa
Príručka je v cene školenia.
- Korektná, ústretová komunikácia ako základ vytvárania zdravých medziľudských vzťahov na pracovisku
- Komunikačný proces
- Budovanie dôvery a presvedčivosť
- Komunikačné kanály ( dôraz na jednotu :verbálnej, vokálnej a neverbálnej komunikácie)
- Komunikácia ( osobná, dištančná: e-mailová, telefonická)
- Typológia osobnosti
- Typológia
- osobností podľa štyroch druhov energie, temperamentu
- Test osobnosti
- Prečo si s niekým rozumieme lepšie a s niekým nie. Praktické rady a návody ako pracovať s odlišnosťami
- Ako rozpoznať, čo kto potrebuje a na základe zisteného
- zvoliť vhodný typ komunikácie
- Podobnosť/rozdielnosť komunikácie medzi jednotlivými typmi osobností
- Aplikácia princípov
- typológie v rôznych aspektoch práce asistentky
- Profesionálne správanie, biznis etiketa
- Zásady slušného správania, etiketa a etika na pracovisku
- Poslanie
- Pomoc pri činnostiach
- Prideľovanie a delegovanie práce
- Riadiaca práca
- Analyticko-syntetická
- Informačná a komunikačná
- Materiálno-technická
- Kvalifikačné predpoklady
- Osobn. profil,
- vlastnosti, odborné kompetencie
- Eliminovanie negatívnych stránok funkcie
- Biznis odievanie
- Predstavovanie
- Oslovovanie
- Tykanie/vykanie na pracovisku
- Stolovanie
- Reč vizitiek
- Dary, reklamné predmety
- Firemné akcie
- Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver)
- Štruktúra predstavenia sa
- Najčastejšie chyby pri telefonovaní
- Príprava na telefonovanie: argumenty, otázky
- Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať
- Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor
- Neverbálna komunikácia počas telefonovania
- Parafrázy a zhrnutia
- Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru
- Vyhodnotenie telefonátu
- Pravidlá pre písanie správ
- Najčastejšie chyby pri písaní správ
- Odporúčania pre štruktúru správ
- Podávanie informácií cez e-mail
- Sťažnosti a reklamácie
- Ako napísať účinný e-mail
Modul 1: Komunikačné zručnosti pre asistentky
Modul 2: Asistent/- tka, Sekretárka, Office manažér, Administratívny pracovník
Pôsobnosť funkcie:
Predmet činnosti:
Osobnosť :
Orientácia vo firme – Corporate Identity (Corporate Design, Corporate Communication, firemná kultúra)
Biznis etiketa
Modul 3: Telefonická a E-mailová komunikácia:
Profesionálne telefonovanie
Rozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania
Záver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie
Profesionálna e-mailová komunikácia
Riešenie krízových správ
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy pre asistentky
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia pre asistentky:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Akadémia pre asistentky

