
Kurz Akadémia pre asistentky
Modulový tréningový program Akadémia pre asistentky Vám prináša komplexné profesionálne zručnosti nevyhnutné pre zvládnutie procesov na sekretariáte, v kancelárii či ako podpora výkonných členov spoločnosti. Porozumiete spôsobom komunikácie, biznis protokolu, pravidlám správneho telefonovania a tiež sa naučíte jednať asertívne a profesionálne. Time a stres manažment prinesie spojenie dvoch najsilnejších oblastí riadenia Vašich vnútorných faktorov: času a stresu. Tento program je ideálnym zdrojom skúseností a zručností okamžite použiteľných v praxi. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.


Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce
Príručka je v cene školenia.
Modul 1: Komunikačné zručnosti pre asistentky
Korektná, ústretová komunikácia ako základ vytvárania zdravých medziľudských vzťahov na pracovisku Komunikačný proces Budovanie dôvery a presvedčivosť Komunikačné kanály ( dôraz na jednotu :verbálnej, vokálnej a neverbálnej komunikácie) Komunikácia ( osobná, dištančná: e-mailová, telefonická) Typológia osobnosti Typológia osobností podľa štyroch druhov energie, temperamentu Test osobnosti Prečo si s niekým rozumieme lepšie a s niekým nie. Praktické rady a návody ako pracovať s odlišnosťami Ako rozpoznať, čo kto potrebuje a na základe zisteného zvoliť vhodný typ komunikácie Podobnosť/rozdielnosť komunikácie medzi jednotlivými typmi osobností Aplikácia princípov typológie v rôznych aspektoch práce asistentky Profesionálne správanie, biznis etiketa Zásady slušného správania, etiketa a etika na pracoviskuModul 2: Asistent/- tka, Sekretárka, Office manažér, Administratívny pracovník
Pôsobnosť funkcie: Poslanie Pomoc pri činnostiach Prideľovanie a delegovanie práce
Predmet činnosti: Riadiaca práca Analyticko-syntetická Informačná a komunikačná Materiálno-technická
Osobnosť :
Kvalifikačné predpoklady Osobn. profil, vlastnosti, odborné kompetencie Eliminovanie negatívnych stránok funkcieOrientácia vo firme – Corporate Identity (Corporate Design, Corporate Communication, firemná kultúra)
Biznis etiketa
Biznis odievanie Predstavovanie Oslovovanie Tykanie/vykanie na pracovisku Stolovanie Reč vizitiek Dary, reklamné predmety Firemné akcieModul 3: Telefonická a E-mailová komunikácia:
Profesionálne telefonovanie
Štruktúra telefonátu (predstavenie, rozhovor, záver) Štruktúra predstavenia sa Najčastejšie chyby pri telefonovaní Príprava na telefonovanie: argumenty, otázkyRozhovor: typológia volajúcich, ako ich rozpoznať, spôsoby jednania
Komunikačné štýly, ako ich rozpoznať a ako s nimi telefonovať Vyjednávacie techniky pre telefonický rozhovor Neverbálna komunikácia počas telefonovaniaZáver: zhrnutie, motivačné frázy, rozlúčenie
Parafrázy a zhrnutia Motivačné frázy, odkaz na činnosť po ukončení rozhovoru Vyhodnotenie telefonátuProfesionálna e-mailová komunikácia
Pravidlá pre písanie správ Najčastejšie chyby pri písaní správ Odporúčania pre štruktúru správRiešenie krízových správ
Podávanie informácií cez e-mail Sťažnosti a reklamácie Ako napísať účinný e-mailModul 4: Time a stres manažment
Plánovanie času – time manažment
Sebariadenie – stres manažment
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy pre asistentky
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia pre asistentky:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Akadémia pre asistentky

