
Kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií
Kurz je určený osobám, ktoré chcú tvoriť obsah na sociálnych sieťach, prípadne sa potrebujú naučiť komunikovať s cieľovou skupinou a potenciálnym zákazníkom.
Minimálne vstupné vedomosti: Základné zručnosti práce so sociálnymi sieťami na úrovni používateľa, práca s počítačom a internetom.


Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce
- Aké poznáme sociálne siete
- Ukážka úspešných kanálov na sociálnych sieťach
- Definícia cieľovej skupiny
- Tvorba persón
- Nastavenie cieľov komunikácie a kampane
- Výber sociálnej siete
- Tvorba obsahového plánu
- Kto je moje publikum
- Práca so štatistikami
- Nastavenie Tone of Voice
- Plánovanie príspevkov
- Úvod do nástroja Canva
- Vysvetlenie prostredia
- Tvorba médií na sociálnych sieťach
- Úvod do správcu reklám
- Vysvetlenie cieľov kampane
- Príprava publika kampane
- Vysvetlenie UTM a ich použitie
- Práca s Facebook pixel
- Tvorba ukážkovej kampane pod vedením lektora
- Optimalizácia kampaní
- Prezentácia výsledkov kampane a ich pochopenie
Čo sú to sociálne siete
Tvorba stratégie pre sociálne siete
Firemné stránky na sociálnych sieťach
Tvorba médií pomocou online nástrojov
Tvorba kampane na sociálnych sieťach
Diskusia a otázky
Výstupné vedomosti: Absolvent školenia zvláda vytvárať obsah na sociálnych sieťach, vytvoriť si obsahový plán na základe správania návštevníkov. Vie si definovať cieľovú skupinu a správne nastaviť komunikáciu. Absolvent taktiež zvláda tvorbu reklamných príspevkov na sociálnych sieťach a ich cielenie.
Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Online marketing
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií :
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Marketing na sociálnych sieťach – Tvorba obsahu a médií

