Kurz Akadémia obchodu a predaja
Absolvovaním 3-dňového programu Akadémia obchodu a predaja získate ucelený prehľad o formálnej, ale aj obsahovej stránke obchodných rozhovorov. Zistíte čo je dôležité v konkrétnej etape obchodného rozhovoru a porozumiete princípom rozhodovania zákazníka. Natrénujete si komunikačné nástroje vedenia obchodných rozhovorov a prezentácie a získate praktické zručnosti v zvládaní kritických situácií, ktoré počas obchodných rozhovorov môžu nastať. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje viacej tréningových dní, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny sú termínmi začiatku programu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.
Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce
- štruktúra a fázy obchodného rozhovoru
- techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania
- ako identifikovať potreby zákazníka, aktívne počúvanie
- základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad
- ako odhaliť nepravdy a taktické “úskoky”
- nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie nečistých trikov
- zvládanie námietok, druhy námietok, využitie námietok pre podporu predaja
- tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu
- cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán
- Vyjednávanie: čo to je a čo nie
- charakteristika vyjednávania a obchodných rokovaní, prístupy
- dôležité etapy vyjednávania
- získavanie informácií o klientovi
- nastavenie podmienok vyjednávania (miesto, čas, zúčastnení)
- identifikácia vyjednávacej pozície klienta a odhad vyjednávacích prístupov
- definícia maxima, minima a optima výsledku vyjednávania
- odladenie osobnostných blokov a získanie motivácie a sebavedomia pred stretnutím
- čo je dôležité pri prvom stretnutí?
- ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“
- zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera
- neverbálna komunikácia: využitie priestoru, pozície, usadenia
- 1. čo hovorí stisk ruky
- 2. posturika
- 3. pohľad a mimika
- 4. proxemika prostredia
- kalibrácia partnera: pozičná odozva
- identifikácia vyjednávacieho štýlu klienta
- Techniky zahájenia obchodných rozhovorov
- 1. „small talk“
- 2. otázky a spôsob ich kladenia
- Sledovanie štýlu hovorenia a identifikácia typu vyjednávača
- Verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie
- Techniky aktívneho počúvania
- Rozhovor s klientom:
- 1. vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta
- 2. práca s tichom
- 3. ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia
- 4. techniky vyjednávania
- 5. zvládanie námietok
- 6. krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
- ako identifikovať manipuláciu v rozhovore
- upresnenie významov (zovšeobecnenie, redukcia alebo zjednodušenie významu)
- asertivita a práca s agresívnym klientom
- psychohygiena vyjednávača
- rolové hry, diskusie, dialógy
- formy a prvky prezentácie
- ako urobiť dobrý prvý dojem pri prezentácii
- cieľová skupina - poslucháči a ich štýly spracovávania informácií
- štruktúra prezentácie – úvod, jadro, záver
- ako výstižne formulovať svoje myšlienky
- názorné pomôcky - zásady vizualizácie informácií
- prezentácia seba - verbálny a neverbálny prejav
- ako reagovať na otázky z publika
- sebaistota pri prezentácii - ako presvedčivo prezentovať a obhájiť svoje riešenie
- čo robiť a čo nerobiť pri prezentáciách
- akčný plán: zvýšenie úrovne vlastného prezentovania
Modul 1: Praktické obchodnícke zručnosti:
Modul 2: Vyjednávanie:
Príprava na stretnutie
Stretnutie: Prvý kontakt
Stretnutie: Obchodný rozhovor
Sebaobrana vo vyjednávaní
Aktivity zamerané na tréning zručností
Modul 3: Prezentačné zručnosti:
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Obchodné školenia
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia obchodu a predaja:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Akadémia obchodu a predaja