Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave

Vyberte váš jazyk

02/55 410 308
0
ISO 9001

Kurz Akadémia obchodu a predaja

Kurz Akadémia obchodu a predaja

Absolvovaním 4-dňového programu Akadémia obchodu a predaja získate ucelený prehľad o formálnej a obsahovej stránke obchodných rozhovorov. Zistíte, čo je dôležité v konkrétnej etape obchodnej komunikácie a porozumiete princípom rozhodovania zákazníka. Natrénujete si komunikačné nástroje vedenia obchodných rozhovorov a prezentácie a získate praktické zručnosti v zvládaní kritických situácií, ktoré počas obchodných rozhovorov môžu nastať. Pozn.: Modulový tréningový program obsahuje 4 tréningové dni, medzi ktorými je časový odstup. Uvedené termíny určujú začiatok kurzu. Pre informácie o termínoch jednotlivých modulov programu nás prosím kontaktujte.

Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

Termíny kurzov Akadémia obchodu a predaja
Denné kurzyDenné kurzy (4 dni): 09:00 - 15:00
od 28.03.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 11.04.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 09.05.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 23.05.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 20.06.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 18.07.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 01.08.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 12.09.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 24.10.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

od 05.12.2025
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Víkendové kurzyVíkendové kurzy (4 dni): 09:00 - 15:00
od 15.03.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

od 10.05.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

od 28.06.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

od 30.08.2025
Online kurz s lektorom na živo
Prihlásiť sa

Cena kurzu: 780.00 / 959.40 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce

Osnova školenia Akadémia obchodu a predaja

    Modul 1: Praktické obchodné zručnosti:

    štruktúra a fázy obchodného rozhovoru techniky a taktiky rokovania, techniky zmeny správania, identifikácia potrieb zákazníka, aktívne počúvanie, základné typy vyjednávačov a partnerov a ich odhad, odhaľovanie nepravdy a taktických “úskokov”, nátlakové taktiky a obrana voči nim, zvládanie nečistých trikov, zvládanie námietok, druhy námietok, využitie námietok pre podporu predaja tvorba, čítanie a využitie nákupných signálov pre uzavretie obchodu cesty k dohode na princípoch uspokojenia oboch strán

    Modul 2: Vyjednávanie:

    Vyjednávanie: čo to je a čo nie charakteristika vyjednávania a obchodných rokovaní, prístupy dôležité etapy vyjednávania

    Príprava na stretnutie

    získavanie informácií o klientovi nastavenie podmienok vyjednávania (miesto, čas, zúčastnení) identifikácia vyjednávacej pozície klienta a odhad vyjednávacích prístupov definícia maxima, minima a optima výsledku vyjednávania odladenie osobnostných blokov a získanie motivácie a sebavedomia pred stretnutím

    Stretnutie: Prvý kontakt

    čo je dôležité pri prvom stretnutí? ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“ zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera neverbálna komunikácia: využitie priestoru, pozície, usadenia 1. čo hovorí stisk ruky 2. posturika 3. pohľad a mimika 4. proxemika prostredia kalibrácia partnera: pozičná odozva identifikácia vyjednávacieho štýlu klienta

    Stretnutie: Obchodný rozhovor

    Techniky zahájenia obchodných rozhovorov 1. „small talk“ 2. otázky a spôsob ich kladenia Sledovanie štýlu hovorenia a identifikácia typu vyjednávača Verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie Techniky aktívneho počúvania Rozhovor s klientom: 1. vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta 2. práca s tichom 3. ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia 4. techniky vyjednávania 5. zvládanie námietok 6. krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia 
  •  
  • Sebaobrana vo vyjednávaní

    ako identifikovať manipuláciu v rozhovore upresnenie významov (zovšeobecnenie, redukcia alebo zjednodušenie významu) asertivita a práca s agresívnym klientom psychohygiena vyjednávača

    Aktivity zamerané na tréning zručností

    rolové hry, diskusie, dialógy

    Modul 3: Prezentačné zručnosti:

    formy a prvky prezentácie ako urobiť dobrý prvý dojem pri prezentácii cieľová skupina - poslucháči a ich štýly spracovávania informácií štruktúra prezentácie – úvod, jadro, záver ako výstižne formulovať svoje myšlienky názorné pomôcky - zásady vizualizácie informácií prezentácia seba - verbálny a neverbálny prejav ako reagovať na otázky z publika sebaistota pri prezentácii - ako presvedčivo prezentovať a obhájiť svoje riešenie čo robiť a čo nerobiť pri prezentáciách akčný plán: zvýšenie úrovne vlastného prezentovania

    Modul 4: Profesionálna e-mailová a telefonická komunikácia:

    Ako komunikovať cez médiá, možnosti, výhody a nevýhody

    Procesy komunikácie cez telefón a e-mail

    Ako dosiahnuť želaný komunikačný efekt

    štruktúra telefonického oslovenia, techniky účinného telefonovania,záver telefonického rozhovoru a vyhodnotenie telefonátu tvorba a štruktúra účinnej správy, presvedčivá správa v štyroch krokoch

    Riešenie kritických situácií počas telefonovania

    riadenie rozhovoru, zvládnutie komunikácie s rôznymi typmi osobnosti, využitie tónu a tempa reči, motivácia partnera  

    Bezpečnosť telefonickej a e-mailovej komunikácie, riziká a ich eliminácia

    Etické a právne obmedzenia telefonickej a e-mailovej komunikácie

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Obchodné školenia

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Akadémia obchodu a predaja:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Akadémia obchodu a predaja

Pečať finančnej stability