
Kurz 3D STUDIO MAX - modelovanie
3D Studio Max je profesionálna aplikácia na tvorbu 3D grafiky. Používa sa na modelovanie, animáciu a vizualizáciu vytvorených modelov. Pomocou nej sa dajú vytvárať fotorealistické obrázky a animácie. Je široko využívaná medzi ľuďmi pracujúcimi v oblasti architektúry a na tvorbu modelov budov a ich vizualizáciu. Taktiež poskytuje vysoký komfort pri tvorbe modelov do počítačových hier.
Minimálne vstupné vedomosti: Základná znalosť práce s počítačovou grafikou.


Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+.
- prostredníctvom vektorových kriviek-čiar: pohár, váza, miska
- dodatočná úprava tvaru na vygenerovanom 3D objekte prostredníctvom bodov vektorových kriviek
- modelovanie organického objektu (komixová postavička)
- kombinácia použitia vertexov a polygónov v bežnom modelovaní
- aplikácia nových vertexov, extrudácia polygónov
- modelovanie s použitím najjednoduchších procesov polygonárneho modelovania prostredníctvom najpoužívanejších modifikátorov
- modelovanie architektonických prvkov s použitím vektorových kriviek s kombináciou základných geometrických tvarov a polygonárneho
- modelovania
- textury ich úprava, rozdiely, uloženie a aplikácia na požadovaný objekt
- bitmapová a procedurálna textúra - tvorba, použitie, práca v materiálovom editore
- tvorbe textúry sklo, voda, kov, chróm, zlato, architektonické materiály
- reflect / Refract - rozdieľ a použitie (zrkadlový odraz, textúra hrubého skla)
- alpha - tvorba textúry prostredníctvom Photoshopu a následná aplikácia na model využitie v praxi podľa nastavenia v materiálovom editore bump textúra - jej využitie v praxi, tvorba a nastavenie hodnôt do požadovaného výsledku
- mapovanie postavičky, alebo domu prostredníctvom Unwrap modifikátora
- export prostredníctvom najznámejšieho plug-inu Texporter
- textúrovanie exportovanej mapy vo Photoshope a následná kontrola a úprava s 3DSMAX
- texturovanie cez polygóny s použitím UVW Mapy
- členenie mapy podľa typov na požadovaný objekt, nastavenie hodnôt s presnosťou pre daný objekt
- opakovanie textúry :Tilling, Uvw Map pre dosiahnutie cyklovacej textúry (tráva, omietka, dlažba)
- modelovanie obrusu na stole prostredníctvom enginu - fyziky
- diskusia
- záver
Loft modelovanie v 3D MAX
Polygonárne modelovanie
Modelovanie rodinného domu
Textúry
Tvorba textúry
Mapovanie objektu
Textúrovanie rodinného domu
Modelovanie zložitejšieho tvaru
Výstupné vedomosti: Absolvent bude schopný modelovať rôzne typy objektov od jednoduchých tvarov, až po organické objekty.
Ukážky prác:
Odporúčané kurzy pre absolventov školenia 3D STUDIO MAX - modelovanie
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy 3D grafiky, CAD
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz 3D STUDIO MAX - modelovanie:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu 3D STUDIO MAX - modelovanie

