Kurz Online marketing - expert (Efektívna práca v online marketingu)
Kurz je určený účastníkom majú praktické skúsenosti s komunikáciou prostredníctvom online kanálov a potrebuje sa naučiť rozhodovať pomocou dát aby zvládol efektívnejšie nastavenie online marketingovej stratégie pri tvorbe kampaní.
Minimálne vstupné vedomosti: Účastník vie pracovať s reklamnými účtami, pozná prácu s business managerom. Má praktické skúsenosti s online marketingom. Vie správne čítať štatistické údaje a na ich základe sa rozhodovať
Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce
- Ako prepojiť E-shop s Google Analytics
- Tvorba a sledovanie cieľov v Google Analytics
- Segmentácia návštevníkov v nástroji Google Analytics
- Na čo slúžia konverzné funnely
- Atribučné modely – výber správneho atribučného modelu kampaňe
- Tvorba kampane pomocou Google Ads
- Výber typov zhody kľúčových slov kampane
- Používanie symbolov v kľúčových slovách
- Výhody použitia Google tag managera
- Implementácia kódov sledovania do Google Tag manager
- Tvorba prehľadov dátového štúdia
- Práca so zdrojmi údajov
- Reporting pomocou Dátového štúdia
Google Analytics od A po Z
Google Ads
Úvod do Google Tag manager
Úvod do Dátového štúdia od Google
Diskusia a otázky
Výstupné vedomosti: Absolvent školenia Expert ovláda odbornú terminológiu a zvláda odborné nastavenia reklamných účtov, ako napríklad prepojenie s e-shopom, Absolvent si vie vytvoriť atribučné modely, na základe ktorých vie správne vyhodnocovať údaje a tieto následne zahrnúť do prehľadov. Absolvent vytvára prehľady pomocou dátového štúdia.
Odporúčané kurzy pre absolventov školenia Online marketing - expert (Efektívna práca v online marketingu)
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Online marketing
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Online marketing - expert (Efektívna práca v online marketingu):
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Online marketing - expert (Efektívna práca v online marketingu)