Počítačové kurzy, manažérske kurzy, obchodné školenia a kurzy rozvoja osobnosti. Renomované školiace a certifikačné centrum v Bratislave

Vyberte váš jazyk

02/55 410 308
0
ISO 9001

Hodnotenia kurzov

Kurz Animácia a Vizualizácia v 3DS Max

Kurz Animácia a Vizualizácia v 3DS Max

3D Studio Max je profesionálna aplikácia na tvorbu 3D grafiky. Používa sa na modelovanie, animáciu a vizualizáciu vytvorených modelov. Pomocou nej sa dajú vytvárať fotorealistické obrázky a animácie. Je široko využívaná medzi ľuďmi pracujúcimi v oblasti architektúry a na tvorbu modelov budov a ich vizualizáciu. Taktiež poskytuje vysoký komfort pri tvorbe modelov do počítačových hier. 

Minimálne vstupné vedomosti:

Základné znalosti práce s počítačom – ovládanie operačného systému (Windows) a schopnosť pracovať s priečinkami, súbormi a softvérom na základnej úrovni. Skúsenosti s grafickými programami (výhodou) – ak už máte skúsenosti s inými grafickými alebo dizajnovými nástrojmi (napr. Photoshop, Illustrator), bude to výhodou, ale nie je to nevyhnutné. Priestorová predstavivosť – základné porozumenie trojrozmernému priestoru a vnímanie tvarov môže byť nápomocné pri modelovaní a práci v 3D prostredí. Záujem o 3D dizajn a kreativitu – ochota experimentovať, tvoriť a učiť sa nové techniky je veľmi dôležitá, pretože práca v 3D vyžaduje trpezlivosť a otvorený prístup k učeniu. Tieto vstupné vedomosti nie sú náročné, takže kurz je prístupný širokej verejnosti. Je ideálny pre začiatočníkov, ktorí sa chcú ponoriť do sveta 3D tvorby. Stačí mať nadšenie a záujem!

Termíny kurzov Animácia a Vizualizácia v 3DS Max
Denné kurzyDenné kurzy (5 dní): 09:00 - 15:00
od 16.12.2024
Bratislava
Prihlásiť sa
Absolvujem ONLINE

Cena kurzu: 750.00 / 900.00 EUR s DPH
Získajte zľavy!

Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Zručnosti pre trh práce

Osnova školenia Animácia a Vizualizácia v 3DS Max
  •  

    Úvod do 3ds Max

            Prehľad softvéru a jeho využitie, zoznámenie s rozhraním, nastavenie pracovného priestoru a základná navigácia v 3D priestore.
  •    

    Základy modelovania

            Práca s rôznymi typmi objektov, tvorba a úprava základných tvarov, úvod do polygonového modelovania a manipulácia s objektmi.
  •    

    Pokročilé techniky modelovania

            Modelovanie komplexných objektov, používanie modifikátorov, tvorba organických tvarov a optimalizácia modelov.
  •    

    Textúrovanie a materiály

            Práca s materiálovým editorom, aplikácia textúr, použitie UVW mapovania a tvorba rôznych druhov povrchov.
  •    

    Svetlo a osvetlenie scény

            Typy svetiel, nastavenie osvetlenia pre realistický efekt, práca s tieňmi a techniky osvetlenia interiérov a exteriérov.
  •    

    Základy tvorby 3D animácie

            Práca s časovou osou, tvorba animácií pomocou kľúčových snímok, animácia pohybov a dynamické efekty.
  •    

    Základy práce v krivkovom editore

  • aplikácia nových kľúčov
  • dynamika pohybu
  •    

    Lineárna a nelineárna interpolácia

  • zmena interpolácie a jej využitie v praxi podľa typu
  •    

    Tvorba skeletu-kostry pre postavičku

  • úprava kostí (dĺžka, šírka, separátna extrudácia
  • úchytov pre efektívnejšiú prácu)
  •    

    Aplikácia inverznej kinematiky

  • skelet-kostra postavičky a nastavenie uhlov kinematiky
  •    

    Aplikácia helperov

  • Dummy objektov pre manipulanty inverznej kinematiky
  •    

    Skinovanie postavičky

  • skinovanie na vytvorený skelet
  • nastavenie deformačných zón
  • veľkostí envelop a ich
  • pozícií na daných kostiach podľa dĺžky končatín, prstov, torza, hlavy atď.
  • zrkadlenie skinu
  •    

    Animovanie postavy

  • statická animácia - dýchanie, obzeranie sa...
  • činnosť podľa požiadaviek
  • účastníka kurzu s dosiahnutím reálnej dynamiky pohybu
  •    

    Práca v Dope Sheet editore

  • aplikácia nových kľúčov, reverz animácie
  •    

    Základy práce s animačnými kľúčami

  • kopírovanie (separátne rotácia, translácia a scaling)
  •    

    Animovanie Visibility

  • priehľadnosti objektu
  •    

    Animovanie kamery

  • animovanie po trajektórii predstavujúcu separátny objekt prostredníctvom kontrolerov
  •    

    Particle systems

  • animovanie snehu a dažďa ( tvorba textúry pre sneh a dážď )
  • tvorba animácie krviniek cez particle systems prostredníctvom inštantnej geometrie
  • a deflektorov pre docielenie reálnych fyzikálnych zákonov o kolíziách medzi objektami
  •    

    Animovanie geometrických tvarov cez Path Deform

  • modifikátor pre docielenie pohybu po danej trajektórii a prispôsobenia ohybu objektu vo svete animácií taktiež známy pod pojmom Stroke
  •    

    Animovanie vetra a gravitácie

  •       pri použití Particle Systems
  •    

    Rendering a export

            Nastavenie renderovacích parametrov, použitie rôznych renderovacích motorov, nastavenie kvality renderu a export projektov vo vysokom rozlíšení.
  •    

    Práca so svetlami

  •         základné - omni svetlo, target, free, skylight, mental ray Area Light a Area Spot nastavenie intenzity svetla, typov tieňa (mäkký a ostrý tieň) a ich využitie podľa typu v praxi nastavenie farby svetla a implementácia bitmapy na projektor - parabolu svetla
  •    

    Práca s Fotometrickými svetlami

  •        Target/Free Point, Target/Free Linear, Target/Free Area
  •     

    Implementácia fotometrických svetiel

  •        IES Sun a IES Sky do exteriérovej vizualizácie rodinného domu s pozemkom. Natavenie intenzít dodatočných svetiel pre docielenie fotorealistického obrazu
  •     

    Aplikácia postprodukčných efektov

  •        Video Post (Glow, Lens Flare, Highlight)
  •     

    Tvorba objektovej trávy

  •        nastavenie hodnôt pre trávu a vlasy, farebnosť, lesk, fyzika - kolízie úprava - česanie a strihanie v reálnom čase do požadovaných hodnôt pre trávu a vlasy osadenie trávy na požadované miesta v scénke a jej dodatočná modifikácia
  •     

    Implementácia 3D objektu

  •        implementácie (budova/dom) do fotografie s osadením do požadovaného miesta s na- svietením scény a aplikáciou špeciálneho typu textúry pre dosiahnutie fotorealistického obrazu
  •     

    Renderovanie

  •        popis zložiek dialógového okna nastavenia renderu základných typov
  •     

    Scanline Render

  •       detailný popis nastavenia hodnôt Radiosita, Light Tracer, typy výstupných filtrov, nastavenie rozlíšenia obrazu, uloženie výsledného renderu do požadovaného formátu
  •     

    Mental Ray Render

  •       popis položiek, nastavenie hodnôt kaustiky a globálnej iluminácie, fotónov, Final gather, hĺbka ostrosti použitie príslušných typov svetiel pre render Mental Ray, ich nastavenie hodnôt intenzity svetla a tieňov
  •     

    Práca s post-produkčnými efektami

  •       volumetrické svetlo: nastavenie intenzity a farieb slnečných lúčov, implementácia bitmapy pre docielenie realistického obrazu lúčov nastavenie typov tieňovania pre tento typ efektu s rozdielom pre využitie v praxi
  •     

    Depth Of Field

  •       hĺbka ostrosti (rozmazanie a zaostrenie objektov pohľadom cez kameru do požadovaného výsledku)
  •     

    Lens Effect

  •       implementácia Lens Flare efektu na požadované svetlo v scénke s docielením žiariaceho slnka na pozadí celej scenérie
  •    

    Záverečný projekt

            Vytvorenie komplexného projektu od návrhu po finálny render, aplikácia získaných zručností, finalizácia a prezentácia výstupov.
  • Každá časť obsahuje praktické cvičenia a projekty na osvojenie si zručností, ktoré môžete využiť v reálnych projektoch.

Výstupné vedomosti:

Po ukončení kurzu budete mať pevný základ v používaní 3ds Max a budete schopní samostatne vytvárať základné 3D modely, vizualizácie i animácie. Kurz vás pripraví na samostatnú prácu v 3D dizajne a otvorí vám cestu k ďalšiemu rozvoju v tejto oblasti.

Zobraziť všetky kurzy z kategórie Kurzy 3D grafiky, CAD

Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Animácia a Vizualizácia v 3DS Max:

Kontaktujte nás

Meno:
E-mail:
Telefón:
Predmet správy:

Správa:

Hodnotenia kurzu Animácia a Vizualizácia v 3DS Max

Video z kurzu

Garancia vedomostí
Možnosť zopakovania si
kurzu pre absolventov

Pečať finančnej stability