
Kurz Riadenie vzťahov so zákazníkmi
Tréning riadenie vzťahov so zákazníkmi je určený obchodným manažérom a reprezentantom, ktorí majú zvládnuté základné obchodné zručnosti a tiež obchodníkom, ktorí vedia, že udržať si zákazníka je ľahšie ako ho získať.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.

* Zľava platí len pre večerné kurzy.
Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+.
Príručka je v cene školenia.
- čo sa za ňou skrýva, jej prínosy, čím je pre nás zákazník
- úrovne a smery prozákazníckej orientácie vo firmách
- typológia zákazníkov - kto a kde sú naši zákazníci
- segmentácia externých zákazníkov, kľúčoví zákazníci
- podpora predaja a reklama (čím prispieva firma a čím obchodník)
- kvalita pracovníkov prvej línie a kontaktných pracovníkov
- kvalita produktu a služieb - podnety na zlepšenie vo vlastnej praxi
- SWOT analýza firmy a produktov
- okamžitá, krátkodobá, dlhodobá starostlivosť o zákazníka
- reklamácie ako nástroj na udržanie si zákazníkov (oprávnené, neoprávnené)
- zisťovanie spokojnosti zákazníkov a kvality pracovníkov prvej línie (ako to robia profesionálni obchodníci a úspešné firmy, mystery shopping)
- proaktívny prístup, sebamotivácia k pozitívnemu výsledku a systematickej práci
Prozákaznícka orientácia ako súčasť firemnej kultúry
Identifikácia zákazníka
Ako si získať zákazníka
Ako si udržať zákazníka
Aktívne riadenie vzťahov so zákazníkmi
Výstupné vedomosti: Po absolvovaní tréningu lepšie porozumiete Vašim zákazníkom (čo chcú a akí sú), rozlíšite zákazníkov podľa ich potrieb a správania, prispôsobíte svoj prístup odlišným typom zákazníkov, nájdete nové možnosti starostlivosti o Vašich zákazníkov a získate konkrétne príklady na riadenie vzťahov so zákazníkmi.
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Manažérske kurzy
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Riadenie vzťahov so zákazníkmi:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Riadenie vzťahov so zákazníkmi

