
Kurz Komunikácia manažéra v organizácii
Školenie Komunikácia manažéra v organizácii sa zameriava na osvojenie si a využívanie komunikačných zručností v organizáciách a je určené pre manažérov na rôznych úrovniach riadenia. Vychádza z teoretických aspektov komunikácie - ich pochopenie a nácvik v modelových situáciách je základným pilierom v zvládnutí interpersonálnej komunikácie v pracovnom prostredí. Osvojenie si komunikačných zručností prispieva k úspešnému manažérskemu vyjednávaniu, či riešeniu zdanlivo neriešiteľných konfliktných situácii. Komunikácia je prostriedkom, ktorý spája ľudí v organizácii na ceste k dosiahnutiu ich cieľov, vízií, či naplneniu misie.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.


Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+ alebo Nestrať prácu - vzdelávaj sa
- druhy organizačnej komunikácie a formy jej využitia,
- riadenie komunikačného procesu, jeho bariéry a zdokonaľovanie, význam spätnej väzby,
- asertivita verzus persuázia,
- špeciálne komunikačné manažérske zručnosti (vyjednávanie, obchodné rokovanie, koučing a iné),
- riešenie konfliktov, nácvik modelových situácií,
- komunikačný audit a jeho význam v organizácii
Výstupné vedomosti: Absolvovaním školenia Komunikácia manažéra v organizácii pochopíte význam efektívnej komunikácie v organizácii,osvojíte si potrebné komunikačné manažérske zručnosti, ktoré výrazne prispejú k zlepšeniu medziľudských vzťahov vo vašich organizáciách, naučíte sa využívať nové prístupy manažérskej komunikácie, pochopíte vznik konfliktov a zmeníte k nim svoj postoj, naučíte sa techniky na zvládanie a riešenie konfliktov, oboznámite sa s významom komunikačného auditu a môžete tak ľahšie získať obraz toho, ako funguje komunikačný systém vo vašej organizácii.
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Manažérske kurzy
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Komunikácia manažéra v organizácii :
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Komunikácia manažéra v organizácii

