
Kurz Cross-selling a Up-selling
Kurz Cross-seling a Up-selling je určený pre všetkých, ktorí sa zaoberajú predajom, či už ide o drobný predaj alebo veľké predajné stratégie. Pre tých, ktorí nie sú spokojní s výsledkami predaja a cítia, že ich podnikanie má rezervy. Pre podnikateľov so širokým spektrom ponúkaných tovarov. Pre tých, ktorí bojujú s krízou a hľadajú každú možnosť ako svoje podnikanie zefektívniť.
Minimálne vstupné vedomosti: Nepredpokladajú sa žiadne konkrétne vstupné vedomosti.
Kurz je možné absolvovať bezplatne cez program Kompas+ alebo Nestrať prácu - vzdelávaj sa
- čo je to Cross-seling a Up-selling?
- prečo sú dôležité?
- čo pokladajú zákazníci za užitočné?
- čo všetko zákazníci očakávajú?
- zákazníci chcú alebo nechcú nakupovať – ide o problematiku Nákupnej odozvy
- rozprávajte sa so zákazníkmi, ale s tými čo o nákupe skutočne rozhodnú
- čo motivuje zákazníkov?
- faktory ovplyvňujúce Cross-seling
- rozdiel medzi Cross-selingom a Up-sellingom
- faktory ovplyvňujúce Up-selling
- produktové a cenové stratégie v Cross-selingu a Up-sellingu
- komunikácia a podpora predaja
- ako pôsobím ja na svojich zákazníkov
Obsah vzdelávania
Zobraziť všetky kurzy z kategórie Vypnuté kurzy
Neváhajte nás kontaktovať ohľadom ďalších informácií a požiadaviek na kurz Cross-selling a Up-selling:
Kontaktujte nás
Hodnotenia kurzu Cross-selling a Up-selling

